Σε επιφυλακή οι Αρχές για τον κίνδυνο πυρκαγιών
Περαιτέρω αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1 με 2 βαθμούς, σε σχέση με τον Δεκαπενταύγουστο, προβλέπει η ΕΜΥ για Δευτέρα Τρίτη και Τετάρτη…
Παρά το ασθενές βορειαδάκι, οι μέγιστες θερμοκρασίες θα φτάσουν τους 39 έως 41 βαθμούς στα ηπειρωτικά και τους 37 με 39 βαθμούς στα νησιά. Το βράδυ, πάντως, η θερμοκρασία δεν θα ξεπερνά τους 25 βαθμούς σε όλη τη χώρα.
Στην Αττική, η θερμοκρασία θα κυμανθεί τη Δευτέρα από τους 25 έως 40 βαθμούς, και στη Θεσσαλονίκη από 25 έως 38.
Η ζέστη θα διατηρηθεί με μικρή μείωση όλη την εβδομάδα.
Επιφυλακή
Υψηλό κίνδυνο για πυρκαγιές σε πολλές περιοχές της χώρας δημιουργούν οι ενισχυμένοι από τη Δευτέρα άνεμοι σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες.
Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ενημερώνει για τους νομούς που βρίσκονται στο «κόκκινο» και καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Οι νομοί όπου ο κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς είναι πολύ υψηλός: Αττική, Εύβοια, Λέσβος, Χίος, Σάμος, Κρήτη.
Παράλληλα, απαγορεύεται η διέλευση οχημάτων και η παραμονή εκδρομέων σε εθνικούς δρυμούς και δάση.
Επίσης, οι πολίτες καλούνται να αποφεύγουν ενέργειες που μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως το κάψιμο ξερών χόρτων και η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες κα.
Σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς, οι πολίτες καλούνται να ενημερώσουν το Πυροσβεστικό Σώμα στον αριθμό 199.
Μέχρι και Τετάρτη ο καύσωνας…