Ο Δημήτρης Φουρναράκης με καταγωγή από την Μονεμβάσια στο The Voice..
Ο Δημήτρης είναι φοιτητής ηλεκτρολογίας στο ΤΕΙ Πειραιά και δουλεύει στην μάντρα αυτοκινήτων του πατέρα του. Το αποφάσισε τυχαία να πάει στο casting, δεν είχε κάνει καμία πρόβα. Ο πατέρας του παίζει κιθάρα, πιάνο, μπουζούκι, άρχισε να τραγουδάει σιγά σιγά δίπλα του, αλλά ο πατέρας του είναι πολύ αυστηρός και για να ακούσει “Μπράβο” ο Δημήτρης πέρασαν 4 χρόνια. Έχει τραγουδήσει σε εκδήλωση του δήμου Παλαιού Φαλήρου προς τιμή του Μίκη Θεοδωράκη. Η εμπειρία του στο τραγούδι είναι πολύ μικρή. Δουλεύει κάποιες φορές σε νυχτερινά μαγαζιά. Δηλώνει πολύ ντροπαλός με το κοινό.
Έχει ένα φίλο τον Δημήτρη Ρούσσο που τον ξεμπλοκάρει από την ντροπή του. Ο Ρούσσος λοιπόν, επειδή ο Φουρναράκης ντρεπόταν να έρθει στο casting, αν και άφωνος ο ίδιος, δήλωσε συμμετοχή στο voice μόνο και μόνο για συμπαράσταση. Ο Ρούσσος φυσικά κόπηκε και ο Φουρναράκης πέρασε στην Blind audition.
httpvh://youtu.be/hLm3k0RODHY