“Ο Βασίλης Παλαιοκώστας ήταν ο μεταφορέας της βόμβας..”

 

«O Βασίλης Παλαιοκώστας ήταν ο μεταφορέας της βόμβας με στόχο τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, η οποία σκότωσε τον αστυνομικό Γιώργο Βασιλάκη»: αυτή η δήλωση«βόμβα» προς «Το Βήμα» ανήκει σε ανώτατο αξιωματούχο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. «Η δολοφονία του αξιωματικού Γιώργου Βασιλάκη με το δέμα-βόμβα που εξερράγη στον 7ο όροφο του μεγάρου της λεωφόρου Κατεχάκη έχει ουσιαστικά εξιχνιαστεί! Μεταφορέας της βόμβας ήταν ο κακοποιός Βασίλης Παλαιοκώστας, ο οποίος άθελά του άφησε αποτύπωμα στον εξωτερικό φάκελο του δέματος.Βρέθηκε με τη χρήση ειδικών χημικών ουσιών σε ένα μεγάλο κομμάτι χαρτιού του φακέλου που απέμεινε από την ισχυρή έκρηξη. Εχουμε ακόμη σαφείς ενδείξεις και πληροφορίες για τον κατασκευαστή του εκρηκτικού μηχανισμού που σκότωσε τον υπασπιστή του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη αλλά και για το συνολικό σχέδιο της επίθεσης. Φοβόμαστε ότι ίσως από την ίδια ομάδα υπάρξει και άλλο χτύπημα».

 

Αυτό αναφέρει μιλώντας προς «Το Βήμα» ο ανώτατος αξιωματούχος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ο οποίος παρακολουθεί όλους τους φακέλους ενόπλων επιθέσεων που έχουν σημειωθεί από τη νέα γενιά τρομοκρατών τους τελευταίους μήνες. Η δήλωσή του φαίνεται να επιβεβαιώνει σχετικό δημοσίευμα του «Βήματος της Κυριακής» στις 26 Σεπτεμβρίου για την εμπλοκή γνωστού ποινικού στην αποστολή του δέματος-βόμβα. Οπως συμπληρώνει μάλιστα ο ίδιος, «είναι η πρώτη φορά στην 35χρονη ιστορία του εγχώριου αντάρτικου πόλης που υπάρχει τόσο εμφανής εμπλοκή ποινικού σε μια αιματηρή επίθεση».

 

Leave a comment

Your email address will not be published.