Όταν οι Ιταλοί Δήμαρχοι απήγγειλαν Καβάφη και εξύμνησαν την Σπάρτη..!!

Απήγγειλαν Καβάφη, μίλησαν για τον Λεωνίδα και τους Σπαρτιάτες, χαρακτήρισαν ηρωική τη νέα γενιά των Ελλήνων. Οι δυο φιλέλληνες Ιταλοί δήμαρχοι που προσέφεραν συμβολικά το μισθό τους στην χώρα μας, επισκέφθηκαν σήμερα την Αθήνα ως εκπρόσωποι της Εθνικής Ένωσης Δήμων Ιταλίας και συγκίνησαν κατά την συνέντευξη τύπου που έδωσαν από κοινού με την ΚΕΔΕ (Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας) της οποίας ήταν προσκεκλημένοι.

Οι δύο δήμαρχοι -Μάρκο Γκάλντι και Τζοβάνι Μοσκατιέλο- προκάλεσαν ιδιαίτερη συγκίνηση, με τα λόγια τους να διαπνέονται από έντονη αγάπη και ευγνωμοσύνη για την αρχαία ελληνική γραμματεία,
τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό και την ιστορία της χώρας μας.

«Χωρίς τη χιλιετή ελληνική ιστορία, τον πλούτο γνώσης και σοφίας, δεν θα υπήρχε σήμερα η Ευρώπη» είπε ο Τζοβάνι Μοσκατιέλο, δήμαρχος του Μπαρονίσι και πρόσθεσε: «Σήμερα έχουμε τους λαούς με αξιόπιστη κληρονομιά δημοκρατίας και εκείνους που εφαρμόζουν πολιτικές διαχείρισης. Δυστυχώς, βλέπουμε όλο και περισσότερο μια Ευρώπη των νομισμάτων και των χρημάτων».

httpvh://youtu.be/CFCaaigXA3M

Αφού απήγγειλε δυο στροφές από το ποίημα του Κ. Καβάφη “Περιμένοντας τους Βαρβάρους” είπε: «Σήμερα αγωνιζόμαστε για μια Ευρώπη χωρίς βαρβάρους, όπου κάποτε θα ζήσουν τα παιδιά μας … Μπορεί να γεννηθεί από τα σπάργανα του ελληνικού λαού μια απάντηση που θα επιφέρει ολική αλλαγή. Διαφάνεια στη διαχείριση των δημόσιων οικονομικών, σεβασμό στην ίση φορολόγηση, προτεραιότητα για απασχόληση των νέων και των γυναικών. Πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερο βάρος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο…Καμία Ευρώπη χωρίς την Ελλάδα. Καμία ευρωπαϊκή πολιτική χωρίς προοπτική ανάπτυξης» κατέληξε ο Τζοβάνι Μοσκατιέλο.
«Χρειαζόμαστε χιλιάδες για να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Λεωνίδα και των Σπαρτιατών», δήλωσε από την πλευρά του ο Μάρκο Γκάλντι, δήμαρχος του Κάβα ντε Τιρένι, αναφερόμενος στην πρωτοβουλία των δήμων.
«Στην Ελλάδα έχετε ανάγκη από ήρωες, αλλά δεν είμαστε εμείς. Είναι οι νέες γενιές που υποφέρουν, οι νέοι που δεν μπαίνουν στην αγορά εργασίας, είναι όλοι όσοι πρέπει να σφίξουν τα δόντια για να σταθεί η Ελλάδα στα πόδια της με αξιοπρέπεια» .

 

Leave a comment

Your email address will not be published.