Περαίωση:Οι νέοι με τα μπλοκάκια θα μας βγάλουν απο την κρίση…

Χωρίς προηγούμενο είναι η ρύθμιση για την  περαίωση, που ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, οι εργαζόμενοι με «μπλοκάκια», που βγάζουν γύρω στα 300 με 700 ευρώ τον μήνα, θα πληρώσουν περισσότερα για τις ανέλεγκτες πράξεις τους, από ότι οι επιχειρήσεις, που βγάζουν εκατομμύρια! Την ώρα δηλαδή, που οι μεγαλοεπιχειρηματίες θα πληρώνουν το 0,4% – 0,5% του ετήσιου τζίρου, σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι εργαζόμενοι, που κατά βάση είναι μισθωτοί, αλλά φαίνεται ότι παρέχουν υπηρεσίες με μπλοκάκια θα αναγκαστούν να πληρώσουν περισσότερα από ότι βγάζουν ή  στην καλύτερη το 1/6 ή το 1/ 12 του ετήσιου εισοδήματος. Απίστευτο και όμως… ελληνικό!

Leave a comment

Your email address will not be published.