ΔΩΔΕΚΑ πιστόλια, ένα περίστροφο, τρία Καλάσνικοφ και ένα ημιαυτόματο- ενδεχομένως Σκόρπιον αλλά δεν διακρίνεται η αναδιπλούμενη στην κάννη βάση του όπλου- είναι τα όπλα που περιλαμβάνονται στο βαρύ οπλοστάσιο της Σέχτας Επαναστατών. Με τη δημοσιοποίηση της φωτογραφίας του οπλοστασίου της (φωτογραφία δεξιά) η τρομοκρατική οργάνωση δείχνει ότι διαθέτει τα μέσα για να υλοποιήσει τις απειλές της. Πέρα από τη δύναμη πυρός, όμως, οι τρομοκράτες επιδεικνύουν και την ευκολία που έχουν στην εξασφάλιση του οπλισμού. Με διάταξη που θυμίζει τις φωτογραφίες που είχε δώσει κατά το παρελθόν στη δημοσιότητα η 17 Νοέμβρη (φωτογραφία αριστερά), οι τρομοκράτες δείχνουν ότι διαθέτουν πολλά περισσότερα όπλα από τα δύο εννιάρια πιστόλια και το Σκόρπιον που έχουν έως τώρα χρησιμοποιήσει στα τέσσερα χτυπήματά τους:
δύο ένοπλες επιθέσεις και δύο δολοφονίες. Εκτός από τα όπλα, στο φωτογραφικό ντοκουμέντο διακρίνονται δεκάδες σφαίρες διαφόρων διαμετρημάτων, καθώς και γεμιστήρες για όλους τους τύπους των όπλων που διαθέτουν.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι δεν διστάζουν να εντάξουν στο οπλοστάσιό τους και να φωτογραφίσουν δύο στιλέτα και μία σιδηρογροθιά, αντικείμενα που χρησιμοποιούνται αμειγώς από κακοποιούς του κοινού ποινικού δικαίου. Στα πρότυπα της 17 Νοέμβρη, η Σέχτα Επαναστατών φωτογραφίζει τα όπλα της πάνω σε μία επιφάνεια που μοιάζει να είναι στρογγυλό τραπέζι, με τα Καλάσνικοφ να δημιουργούν αψίδα κάτω από το σύμβολο της οργάνωσης: το αστέρι ανάμεσα σε δύο αντικρυστά Σκόρπιον.
«Εκπαιδευτήκαμε, μάθαμε, ανεφοδιαστήκαμε»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ματίνα Ηρειώτου
ΕΡΜΗΝΕΙΑ για τη σιωπή των δεκατριών μηνών – το διάστημα που μεσολάβησε από τη δολοφονία του αστυνομικού Νεκτάριου Σάββα έως τη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια- δίνουν τα μέλη της Σέχτας Επαναστατών με την προκήρυξη που έστειλαν στα «ΝΕΑ».
Οπως ισχυρίζεται ο συντάκτης της προκήρυξης, αμέσως μετά τη δολοφονία του αστυνομικού της Αντιτρομοκρατικής οι τρομοκράτες είχαν μπροστά τους το ζήτημα της αναβάθμισης της δράσης τους. Αλλωστε οι ρυθμοί της Σέχτας ήταν έτσι κι αλλιώς καταιγιστικοί: από τους πυροβολισμούς στο Αστυνομικό Τμήμα του Κορυδαλλού και το Αlter πολύ γρήγορα είχαν φθάσει να αφαιρούν εν ψυχρώ τη ζωή ενός ανθρώπου. Οπως φαίνεται και για τους ίδιους η εξέλιξη αυτή- μέσα σε τέσσερις μήνες, όλους κι όλους- ήταν εντυπωσιακή. Τόσο, που τους έβαλε στη διαδικασία να επαναπροσδιορίσουν τη δράση τους. Η παρόρμηση που φαίνεται να αναγνωρίζουν στους εαυτούς τους, όταν παραδέχονται ότι άρχισαν μάλλον «πρόχειρα», έδωσε τη θέση της στη διάθεση αναβάθμισης της δράσης «που εμπεριείχε κάποιες απαραίτητες προϋποθέσεις». Οι τρομοκράτες παραδέχονται ωμά και κυνικά: περάσαμε στην αφάνεια με σκοπό να αναδειχθούμε πιο επικίνδυνοι.
Η συνέχεια στην ερμηνεία της σιωπής των δεκατριών μηνών είναι ανατριχιαστική και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει την εκτίμηση περί διεργασιών στον χώρο της ένοπλης βίας: Περιγράφουν μια διαδικασία οργάνωσης που περιλαμβάνει εκπαίδευση στα όπλα, διάβασμα και ανεφοδιασμό σε όπλα.
Ταυτόχρονα επιβεβαιώνουν την εκτίμηση περί διαλόγου μεταξύ των μελών των εγχώριων τρομοκρατικών οργανώσεων. Η Σέχτα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην προκήρυξη, απέκτησε δομή και τα μέλη της διακριτούς ρόλους, αφού ευθέως λένε ότι ορισμένοι εκπαιδεύτηκαν στα όπλα, άλλοι δημιούργησαν δίκτυο πληροφοριών και συλλογής στοιχείων, παράλληλα με τη δημιουργία πλέγματος προστασίας για τους ενόπλους. «Αρκετοί από εμάς εκπαιδευτήκαμε στα όπλα, μάθαμε νέες τεχνικές, διαβάσαμε, ενημερωθήκαμε για άγνωστες μέχρι τότε καταστάσεις αγώνα, ανταλλάξαμε εμπειρίες και σκεπτικά με άλλους μαχητές και ανεφοδιαστήκαμε στον υλικοτεχνικό τομέα», αναφέρουν. Και προσθέτουν: «Οι υπόλοιποι μαχητές μας δεν έμειναν ανενεργοί. Δημιούργησαν ένα απαραίτητο δίκτυο πληροφοριών, συνέλεξαν στοιχεία, φρόντισαν τη συνειδητή αεργία μας». Μάλιστα, στην περιγραφή της επιλογής του Σωκράτη Γκιόλια ως στόχου τους, οι τρομοκράτες επικαλούνται τις πληροφορίες που είχαν συλλέξει και επιχειρούν να αποδείξουν ότι ήξεραν πολύ καλά τις κινήσεις του δημοσιογράφου.
Δίπλα σε Τμήμα άφησαν την προκήρυξη
ΣΕ ΠΑΡΚΟ σε απόσταση μόλις 30 μέτρων «ευθείας βολής», όπως αναφέρουν στην προκήρυξή τους, από το Αστυνομικό Τμήμα Νίκαιας επέλεξαν μέλη της οργάνωσης Σέχτα Επαναστατών να αφήσουν μέσα σε κάδο σκουπιδιών τον κίτρινο φάκελο με την προκήρυξη. Δεν επέλεξαν τυχαία το συγκεκριμένο σημείο. Ο πρώτος λόγος, όπως φαίνεται από την προκήρυξή τους, ήταν ο εντυπωσιασμός, αφού άφησαν τον φάκελο «μπροστά στα μάτια» αστυνομικών. Το συγκεκριμένο Αστυνομικό Τμήμα όμως είχε γίνει ιδιαίτερα γνωστό για την υπόθεση του θανάτου μετανάστη καθώς και για τις προσαγωγές που έγιναν τον περασμένο Δεκέμβριο παραμονές των εκδηλώσεων στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, από αναρχικό στέκι στο Κερατσίνι. Μοναδική βασική διαφορά είναι ότι τα μέλη της οργάνωσης αυτήν τη φορά δεν έστειλαν την προκήρυξη σε CD, αλλά η επτασέλιδη προκήρυξη με το «εξώφυλλο»- αφίσα ήταν γραμμένη σε υπολογιστή.