Νέο πιο ισχυρό μήνυμα προς την κυβέρνηση ζήτησε από το λαό τη δεύτερη Κυριακή των περιφερειακών εκλογών, ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς.
Από τη Χίο, όπου βρίσκεται για την επέτειο απελευθέρωσης του νησιού ο κ. Σαμαρας δήλωσε: «Ο κ. Παπανδρέου, μετά τον εκβιασμό και τη μπλόφα της πρώτης Κυριακής, άλλαξε και πάλι γραμμή και ξαναθυμήθηκε τον αυτοδιοικητικό χαρακτήρα αυτών των εκλογών. Από τη μπλόφα στην παραπλάνηση. Πάντα, όμως, με τον ίδιο στόχο. Να αποφύγει να πάρει το μήνυμα του Ελληνικού λαού και να αλλάξει, επιτέλους, πορεία. Κάνει πως δεν καταλαβαίνει τι ψήφισαν οι Έλληνες την πρώτη Κυριακή. Γι αυτό και το μήνυμα της δεύτερης Κυριακής πρέπει να είναι ακόμη πιο ισχυρό».
Πρόσθεσε επίσης ότι «οι πολίτες ξέρουν πολύ καλά πως η ψήφος τους, την επόμενη Κυριακή, θα είναι η πιο αποφασιστική απάντηση στα νέα μέτρα του Μνημονίου, που έρχονται και σε εκείνα που κρύβει “η μυστική ατζέντα” του κ. Παπανδρέου».