Συγκλονισμένη είναι η φοιτητική κοινότητα του ΤΕΙ Σπάρτης από τον άδικο χαμό σε τροχαίο του 20χρονου φοιτητή του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Κλεάνθη Δήμου. Όπως αναφέρει το τοπικό ΜΜΕ rodiaki το τροχαίο έγινε στην περιοχή Πηγάδια Καρπάθου, κοντά στο ξενοδοχειακό συγκρότημα “Kosnstantin” στις 5 τα ξημερώματα της 21ης Αυγούστου.
Έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και εξετράπη της πορείας του κόβοντας μια κολόνα της ΔΕΗ στα δυο.
Οι γιατροί στο ΚΥ Καρπάθου όπου μεταφέρθηκε λίγη ώρα αργότερα, επιβεβαίωσαν τον θάνατό του.
Η είδηση βύθισε στο πένθος τους φίλους τους συγγενείς και την οικογένεια του νεαρού που κατάγεται από την Αλβανία και ήταν ιδιαίτερα αγαπητή στην περιοχή.
Έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του θανατηφόρου τροχαίου διενεργεί το ΑΤ Καρπάθου, ενώ έχει δοθεί εντολή για νεκροψία, γεγονός όμως που θα καθυστερήσει για αρκετές ημέρες αφού θα πρέπει να μεταβεί στο νησί από τη Ρόδο ο αρμόδιος ιατροδικαστής.
Το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις πληροφορίες το είχε αποκτήσει πρόσφατα και ήταν η μεγάλη του αγάπη ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που το έβγαζε φωτογραφίες.
Οι φίλοι και οι συμφοιτητές του μόλις έμαθαν την τραγική είδηση έσπευσαν να τον αποχαιρετήσουν μέσω Facebook στέλνοντας συλλυπητήρια μηνύματα μη μπορώντας να πιστέψουν πως δεν είναι πια κοντά τους ενώ ανάμεσα στις παρέες του τόσο στην Κάρπαθο όσο και στην Σπάρτη που σπούδαζε ήταν πολύ αγαπητός.
Ο άτυχος 20χρονος λίγες ώρες πριν βρει τραγικό θάνατο είχε γράψει και το τελευταίο του μήνυμα στο προφίλ του στο Fb..
Συλλυπητήρια επιστολή από τον Σπουδαστικό Σύλλογο ΤΕΙ Σπάρτης.
“Ο Σύλλογος Σπουδαστών του ΤΕΙ Σπάρτης εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του συμφοιτητή και φίλου Κλεάνθη Δήμου για τον ξαφνικό και άδικο χαμό του.”
Τα Συλλυπητήρια μας στους Οικείους του.

