Στη Σπάρτη θα βρεθεί το στέλεχος του κόμματος «Το Ποτάμι» Σπύρος Καχριμάκης την Κυριακή 11:30 π.μ. το πρωί. Στο ξενοδοχείο Μενελάϊον θα ενημερώσει φίλους του κινήματος και θα απαντήσει σε ερωτήσεις. Η επίσκεψή του εντάσσεται στα πλαίσια της εκστρατείας στελεχών στην περιφέρεια με τίτλο «Το ποτάμι φουσκώνει. Υπάρχει λύση;»
Ο Σπύρος Καχριμάκης μπορεί να απαντήσει και σε ειδικά θέματα αγροτικής οικονομίας και παραγωγής.
Στην Σπάρτη την Κυριακή ο Σπύρος Καχριμάνης από το “Ποτάμι”