Περνώντας από τους δρόμους στο κέντρο της Σπάρτης βλέπεις ξαφνικά μπροστά σου.. ένα Άγαλμα που μέχρι και χθες δεν υπήρχε. Λες από μέσα σου.. μπα πότε το βάλανε… και τι δουλειά έχει εδώ… και τι άγαλμα είναι τούτο πάλι..!!
Προχωράς κατά πάνω του για να το περιεργαστείς καλύτερα, βλέπεις πως μπροστά σου είναι ένα Άγαλμα – Άνθρωπος…!!
Στέκεται ακούνητος κοιτώντας το κενό… ντυμένος στα λευκά… και μπροστά ένα κουτάκι με ότι έχει ευχαρίστηση ο καθένας..
Η τέχνη του «Καλλιτέχνη Δρόμων» λοιπόν έφτασε και στην Σπάρτη αφού τέτοιου είδους Αγάλματα τα βλέπουμε συχνά στο Μοναστηράκι και στην Ερμού αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις.
Την στιγμή που φτάσαμε κοντά του η δική του παράσταση που σίγουρα είχε κρατήσει ώρες… έφτασε στο τέλος της και μόλις κατέβαινε από το αυτοσχέδιο βάθρο του…
«Μια φωτογραφία παρακαλώ για τους αναγνώστες μας;.». τον ρωτήσαμε ευγενικά..
Χαμογελάει και στέκει πάλι εκεί…λες και όντως Άγαλμα..!!
“Είσαι καταπληκτικός του είπαμε..!
Στέκεται ακούνητος κοιτώντας το κενό… ντυμένος στα λευκά… και μπροστά ένα κουτάκι με ότι έχει ευχαρίστηση ο καθένας..
Η τέχνη του «Καλλιτέχνη Δρόμων» λοιπόν έφτασε και στην Σπάρτη αφού τέτοιου είδους Αγάλματα τα βλέπουμε συχνά στο Μοναστηράκι και στην Ερμού αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις.
Την στιγμή που φτάσαμε κοντά του η δική του παράσταση που σίγουρα είχε κρατήσει ώρες… έφτασε στο τέλος της και μόλις κατέβαινε από το αυτοσχέδιο βάθρο του…
«Μια φωτογραφία παρακαλώ για τους αναγνώστες μας;.». τον ρωτήσαμε ευγενικά..
Χαμογελάει και στέκει πάλι εκεί…λες και όντως Άγαλμα..!!
“Είσαι καταπληκτικός του είπαμε..!
Την στιγμή που φτάσαμε κοντά του η δική του παράσταση που σίγουρα είχε κρατήσει ώρες… έφτασε στο τέλος της και μόλις κατέβαινε από το αυτοσχέδιο βάθρο του…
«Μια φωτογραφία παρακαλώ για τους αναγνώστες μας;.». τον ρωτήσαμε ευγενικά..
Χαμογελάει και στέκει πάλι εκεί…λες και όντως Άγαλμα..!!
“Είσαι καταπληκτικός του είπαμε..!
Χαμογελάει και στέκει πάλι εκεί…λες και όντως Άγαλμα..!!
“Είσαι καταπληκτικός του είπαμε..!
Ίσως ήταν το καλύτερο φιλοδώρημα της ημέρας μέσα στην ζέστη, πέρα από τα ελάχιστα χρήματα που είχε συλλέξει. «Σας ευχαριστώ πολύ..» μας αποκρίθηκε χαμογελώντας..
Το πρόσωπο του μέσα από την λευκή μπογιά φώτισε.. έλαμψε.. όχι ίσως για το Μπράβο μας… αλλά γιατί κάποιος ίσως του έδωσε σημασία.
Οι «Καλλιτέχνες Δρόμων» θέλουν τον σεβασμό.. και όχι την απαξίωση μας.. γιατί και αυτοί έχουν την δική τους ιστορία.. θέτοντας τον εαυτό τους προς καθημερινή «επίδειξη» για τα προς το ζην..!!
Οι «Καλλιτέχνες Δρόμων» θέλουν τον σεβασμό.. και όχι την απαξίωση μας.. γιατί και αυτοί έχουν την δική τους ιστορία.. θέτοντας τον εαυτό τους προς καθημερινή «επίδειξη» για τα προς το ζην..!!
Γιάννης Παυλάκος


