Ομαλά πραγματοποιείται από το πρωί της Δευτέρας ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων, μετά τη λήξη της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης. Η εικόνα που παρουσιάζουν τα πρατήρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι τελείως διαφορετική από εκείνη που επικρατούσε μέχρι και την Κυριακή, καθώς πολλά πρατήρια είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετήσουν… Continue reading Ανεφοδιασμός σε ολα τα βενζινάδικα της χώρας…