Πρώτη επίσημη παρέμβαση του Φόρουμ της Ντόρας…

Το Forum για την Ελλάδα δημοσιοποίησε τη πρώτη του παρέμβαση για τη μεταρρύθμιση στις οδικές μεταφορές. Σε αυτή αναφέρεται στη τριτοκοσμική κατάσταση που επικρατεί αυτές τις μέρες στη χώρα μας λέγοντας πως οι «πολίτες ταλαιπωρούνται και οι όποιες προσπάθειες λειτουργίας της αγοράς υπονομεύονται». Αφού αναλύει τη κατάσταση με τις οδικές μεταφορές στην Ελλάδα και τη… Continue reading Πρώτη επίσημη παρέμβαση του Φόρουμ της Ντόρας…