To internet είναι το ναρκωτικό του αιώνα μας…

Διεισδύοντας όλο και περισσότερο στα άδυτα της τεχνολογίας με το πέρασμα των χρόνων, μικροί και μεγάλοι εθίζονται στη χρήση του Διαδικτύου, με αποτέλεσμα να περνούν καθημερινά ατελείωτες ώρες μπροστά στον υπολογιστή τους. Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι το Ιντερνετ είναι το ναρκωτικό του αιώνα μας και σιγά-σιγά πρέπει να αρχίσουμε την… απεξάρτηση. Ένας από τους καλύτερους… Continue reading To internet είναι το ναρκωτικό του αιώνα μας…