Την τελευταία του πνοή άφησε ένας 55χρονος από την Αριδαία του νομού Πέλλας, όταν καταπλακώθηκε από το δέντρο που ο ίδιος έκοβε στο δάσος. Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας και ο 55χρονος μεταφέρθηκε στο κέντρο Υγείας Αριδαίας, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Zougla.gr