Τέλος του 2015 θα παραδοθεί το Λεύκτρο Σπάρτη… Με μια Φωνή η Λακωνία ζητά την παράδοση… Βίντεο

0

Σήμερα το απόγευμα η συνάντηση Τζανετέα Αραχωβίτη και Δημάρχων Λακωνίας με τον Υπουργό κ. Σταθάκη στην Αθήνα.

Σε κοινό μέτωπο και με μια κοινή γραμμή – φωνή περνά στην αντεπίθεση η Λακωνία για το έργο που έχει σταματήσει και έχει ολοκληρωθεί κατά 95% που δεν είναι άλλο από το Λεύκτρο Σπάρτη

Σήμερα το μεσημέρι σε κάλεσμα της Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Ντίας Τζανετεα προσήλθαν εκπρόσωποι από όλους τους Δήμους της Λακωνίας όπως και ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Σταύρος Αραχωβίτης για να τοποθετηθούν και με μια κοινή γραμμή θα γίνει η συνάντηση το απόγευμα στο Υπουργείο με τον αρμόδιο Υπουργό κ. Σταθάκη.

Ο Σταύρος Αραχωβίτης στην τοποθέτησή του τόνισε πως στην συνάντηση που είχε ο ίδιος με τον Υπουργό οριοθετήθηκε πως στο Τέλος του χρόνου δηλαδή στο τέλος του 2015 το έργο θα παραδοθεί στην κυκλοφορία..

Ρεπορτάζ Βίντεο 

Γιάννης Παυλάκος

 

 

1

Η Φωτογραφία απο την συνάντηση στο Υπουργείο

Νεότερη Ενημέρωση…

Το Αποτέλεσμα της Συνάντησης απο την επίσκεψη στον Υπουργό… σύμφωνα με την ενημέρωση της Αντιπεριφέρειας

Σήμερα 3 Απριλίου 2015 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού κ. Γεωργίου Σταθάκη με θέμα την ολοκλήρωση του έργου «Λεύκτρο – Σπάρτη».

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι βουλευτές Λακωνίας κ.κ. Αθανάσιος Δαβάκης & Σταύρος Αραχωβίτης, η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κα Αδαμαντία Τζανετέα, ο Δήμαρχος Σπάρτης κ. Ευάγγελος Βαλιώτης και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σταύρος Αργυρόπουλος.

Οι εκπρόσωποι της Λακωνίας ζήτησαν την επίσπευση των διαδικασιών, ώστε ένα σπουδαίο έργο ανάπτυξης για το νομό να ολοκληρωθεί και ενημέρωσαν τον Υπουργό πως δεν είναι ενάντια στο εθνικό συμφέρον να συνεχιστεί ένα έργο, το οποίο έχει ήδη αποπερατωθεί σε ποσοστό 95% και θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του νομού σε τουριστικό, αλλά και σε βιομηχανικό επίπεδο.

Αξίζει να σημειωθεί πως και ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης σε συνάντησή του με τον Υπουργό αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα άμεσης παράδοσης του έργου ενόψει και της θερινής περιόδου.

Ο Υπουργός αναγνώρισε την τεράστια σημασία του έργου «Λεύκτρο – Σπάρτη» και την αναγκαιότητα ολοκλήρωσής του και δεσμεύθηκε ότι θα προβεί στις κατάλληλες ενέργειες, ώστε το έργο να δοθεί εγκαίρως στους πολίτες.

 

Οι φωτογραφίες απο την συνάντηση στην Σπάρτη

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published.