Τα λόγια είναι περιττά. Ο πρωθυπουργός σε ερώτηση δημοσιογράφου πριν ένα χρόνο στην ΔΕΘ του 2010 είχε απαντήσει πως με το δημοψήφισμα θα έβαζε την χώρα σε περιπέτεια. Τώρα δηλαδή δεν την βάζει…;
Δείτε το βίντεο
httpvh://www.youtube.com/watch?v=fublbXDgy8U
