Θα βάζαμε την χώρα σε περιπέτεια με το Δημοψήφισμα έλεγε ο Παπανδρέου πριν ένα χρόνο (βίντεο)

Τα λόγια είναι περιττά. Ο πρωθυπουργός σε ερώτηση δημοσιογράφου πριν ένα χρόνο στην ΔΕΘ του 2010 είχε απαντήσει πως με το δημοψήφισμα θα έβαζε την χώρα σε περιπέτεια. Τώρα δηλαδή δεν την βάζει…;

Δείτε το βίντεο

 

 

httpvh://www.youtube.com/watch?v=fublbXDgy8U

Leave a comment

Your email address will not be published.