Νύχτα Στάσου….
θα έπρεπε να σταθεί χθες βράδυ ο χρόνος…
Μια ανεπανάληπτη βραδιά από το Ωδείο Μελοποιία στη Σπάρτη και τους μαθητές του.
Δεν ήταν μόνο το αφιέρωμα, και τα τραγούδια του Χρήστου Νικολόπουλου που κράτησαν καθηλωμένους όλους τους παρευρισκόμενους, αλλά όλα τα παιδιά που αν έκλεινες τα μάτια νόμιζες πως άκουγες επαγγελματίες μουσικούς & τραγουδιστές!
Τα μπράβο & τα συγχαρητήρια αυτονόητα και πολλά, πάρα πολλά!
Ήταν μια ακόμη απόδειξη πως όταν αγαπάς αυτό που κάνεις, το κάνεις με επιτυχία!











