Στον αστερισμό της Τροικας η Ελλάδα…

Στον «αστερισμό» της τρόικας θα βρίσκεται μέχρι την Πέμπτη τουλάχιστον η ελληνική κυβέρνηση, λόγω των συναντήσεων των υπουργών με τα κλιμάκια ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ που βρίσκονται στη χώρα,  προκειμένου να εξετάσουν την πορεία εφαρμογής του μνημονίου, τόσο σε «λογιστικό» επίπεδο όσο και σε επίπεδο  διαρθρωτικών αλλαγών. Ήδη σήμερα το πρωί ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου συναντήθηκε με τους εκπροσώπους της τρόικας, οι οποίοι παρέμειναν στο υπουργείο του και έχουν συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες. Η αντιπροσωπεία  της τρόικας θα έχει συναντήσεις και με αρκετούς άλλους υπουργούς της κυβέρνησης στις επόμενες ημέρες για την πορεία εφαρμογής του μνημονίου στους τομείς της αρμοδιότητάς τους. Την Τρίτη θα  υπάρξει συνάντηση  με την υπουργό Οικονομίας  κ. Λ. Κατσέλη και την Τετάρτη με τους υπουργούς  Εσωτερικών κ. Γ. Ραγκούση   και Ευ. Βενιζέλο αντίστοιχα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στα υπουργεία τους  παρουσία του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου. Την Τετάρτη επίσης αναμένεται να διεξαχθεί η συνάντηση με τους  υπουργούς Υγείας  Μ. Ξενογιαννακοπούλου, Υποδομών Δ. Ρέππα και Εργασίας Α. Λοβέρδο, αλλά στο υπουργείο Οικονομικών και παρουσία και πάλι του κ. Παπακωνσταντίνου. Κλιμάκιο της τρόικας θα έχει την Πέμπτη συνάντηση και με κοινωνικούς και συνδικαλιστικούς φορείς (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ κλπ.).  Στο μικροσκόπιο των κλιμακίων της τρόικας  θα βρεθούν η πορεία εσόδων – εξόδων το   α΄ εξάμηνο του 2010, οι προοπτικές για το β΄εξάμηνο, η πορεία υλοποίησης των διαρθρωτικών αλλαγών, οι προοπτικές για τη σύνταξη του προϋπολογισμού το 2010 κ.α.

Leave a comment

Your email address will not be published.