Δεν θεωρεί αξιόπιστο, τον προϋπολογισμό, η Βάσω Παπανδρέου, η οποία, άσκησε έντονη κριτική στην κυβέρνηση, στην ομιλία της στη Βουλή
«Είναι αυτονόητο ότ
ι ψηφίζω τον Προϋπολογισμό του 2011. Σημαίνει, όμως, ότι μιλούμε για αξιόπιστο Προϋπολογισμό που θα μας βγάλει από τα αδιέξοδα; Όχι!» ανέφερε στην ομιλία της, η πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής, Βάσω Παπανδρέου. Η κ. Παπανδρέου σκιαγράφησε ένα ζοφερό κλίμα για την ελληνική οικονομία, κρίνοντας πως «οι συσχετισμοί είναι εναντίον μας» και πως «ακόμα και ένα νέο δάνειο θα διευκολύνει τους δανειστές μας». Η ίδια δήλωσε πως στηρίζει τη συλλογική προσπάθεια και όλες οι παρεμβάσεις της συντείνουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Όμως, «στήριξη δεν σημαίνει σιωπή και στοίχιση πίσω από μία άποψη. Ορισμένα “όχι”, έχουν μεγαλύτερη αξία για την συλλογική προσπάθεια από στρατευμένα “ναι”». «Ο Προϋπολογισμός του 2011, παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα ως προς τη στόχευση και την εκτέλεσή του, όπως και ο προηγούμενος», συνέχισε η κα Παπανδρέου. Αποτελεί ωστόσο, είπε, προέκταση του Μνημονίου. Τι οφείλει να πράξει περαιτέρω η κυβέρνηση; «Να διαπραγματευτούμε πολύ πιο σκληρά. Να επιταχύνουμε τις δράσεις που θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη και θέσεις απασχόλησης και να βελτιώσουμε το μάνατζμεντ της κεντρικής διοίκησης», εκτίμησε η κ. Παπανδρέου.