Η Ν.Δ ζητάει παράταση στην εξεταστική…..

Παράταση χρόνου ζητάει η Ν.Δ για την εξεταστική για την Siemens

καθώς με τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει το τελευταίο διάστημα ο

όγκος της έρευνας είναι αρκετά μεγάλος και το πόρισμα δεν θα είναι

επαρκές για την  διευκρίνηση της

υπόθεσης…..


Σήμερα είναι προγραμματισμένη η απάντηση από την κυβέρνηση για το

αν τελικά θα ορισθεί χρόνος παράτασης και μέσα στο χρόνο αυτό τι

στοιχεία νέα θα έρθουν στην επιφάνεια……

Leave a comment

Your email address will not be published.