Η Ν.Δ ζητάει παράταση στην εξεταστική…..

Παράταση χρόνου ζητάει η Ν.Δ για την εξεταστική για την Siemens καθώς με τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει το τελευταίο διάστημα ο όγκος της έρευνας είναι αρκετά μεγάλος και το πόρισμα δεν θα είναι επαρκές για την  διευκρίνηση της υπόθεσης….. Σήμερα είναι προγραμματισμένη η απάντηση από την κυβέρνηση για το αν τελικά θα ορισθεί… Continue reading Η Ν.Δ ζητάει παράταση στην εξεταστική…..