Χαμός και μέσα στην βουλή…..

Χαμός γίνεται σήμερα και μέσα στη βουλή που θα περάσει το νέο νομοσχέδιο για την ενεργοποίηση των μέτρων από τους έλληνες βουλευτές μας……

Σκληρή κριτική εκατέρωθεν…..

Η μάχη γίνεται στα εντός της Νέας Δημοκρατίας αφού από την μια υπάρχει η άποψη και βεβαίως ο λόγος του Αντώνη Σαμαρά ότι θα καταψηφίσει το νόμο…..και από την άλλη μεριά η Ντόρα Μπακογιάννη με κάποιους υποστηριχτές της να μιλάνε για κόντρα στην πορεία του κόμματος με την υπερψήφιση του νομοσχεδίου……θα έχουμε πορεία σήμερα και σίγουρα εξελίξεις στα εσωτερικά της ΝΔ……..

Leave a comment

Your email address will not be published.