Χαμός γίνεται σήμερα και μέσα στη βουλή που θα περάσει το νέο νομοσχέδιο για την ενεργοποίηση των μέτρων από τους έλληνες βουλευτές μας……
Σκληρή κριτική εκατέρωθεν…..
Η μάχη γίνεται στα εντός της Νέας Δημοκρατίας αφού από την μια υπάρχει η άποψη και βεβαίως ο λόγος του Αντώνη Σαμαρά ότι θα καταψηφίσει το νόμο…..και από την άλλη μεριά η Ντόρα Μπακογιάννη με κάποιους υποστηριχτές της να μιλάνε για κόντρα στην πορεία του κόμματος με την υπερψήφιση του νομοσχεδίου……θα έχουμε πορεία σήμερα και σίγουρα εξελίξεις στα εσωτερικά της ΝΔ……..