Χαμός γίνεται σήμερα και μέσα στη βουλή που θα περάσει το νέο νομοσχέδιο για την ενεργοποίηση των μέτρων από τους έλληνες βουλευτές μας…… Σκληρή κριτική εκατέρωθεν….. Η μάχη γίνεται στα εντός της Νέας Δημοκρατίας αφού από την μια υπάρχει η άποψη και βεβαίως ο λόγος του Αντώνη Σαμαρά ότι θα καταψηφίσει το νόμο…..και από την… Continue reading Χαμός και μέσα στην βουλή…..