Χαμός και μέσα στην βουλή…..

Χαμός γίνεται σήμερα και μέσα στη βουλή που θα περάσει το νέο νομοσχέδιο για την ενεργοποίηση των μέτρων από τους έλληνες βουλευτές μας…… Σκληρή κριτική εκατέρωθεν….. Η μάχη γίνεται στα εντός της Νέας Δημοκρατίας αφού από την μια υπάρχει η άποψη και βεβαίως ο λόγος του Αντώνη Σαμαρά ότι θα καταψηφίσει το νόμο…..και από την… Continue reading Χαμός και μέσα στην βουλή…..